-HER KARANLIĞIN BAĞRINDA BİR FECR SAKLI- "İM JEDEN DUNKELHEİT VERSTECKT EİN SONNENAUFGANG "

*** ANNECİĞİME***

el (3)

Şu anneciğime hayranım, durakta bekliyorum gelmedi yine…
Arkama baktım yine vazife başında.
Bir genç kızı durdurmuş yine tebliğ yapıyor .
Hiiiiç affetmez ..onun yanından öyle pantolon bacakta ,baş açık sallana sallana geçemezsiniz. Önce kulluktan bahseder âyet numaraları verir veda eder.
İmanına sadık bir dağ gibidir adeta, ister doktor ister savcı olsun hiiiiç  farketmez, o söylemesi gerekeni söyler .
İlimle kuşanmış olanlar da bu denli cesaretli olabilselerdi diyorum.
Bir gün bir içki satan dükkana girmiş, nasihat etmiş uyarmış adam hakaret etmiş anlamamış.
Anacığım da En Büyük Makama havale etmiş.
Kısa bir süre sonra dükkan kapandı.
Rahmetli babam anneme kızardı çok..;
“Yahu sen mahallenin muhtarı mısın, sana mı düştü derdi..”.ama anneciğim hiiiç duymazdı emir büyük yerden !
Sevgili Anneciğim , bugün benim doğduğum gün..Sen benim öğretmenimsin, şeyhimsin , annemsin,canımsın, hayatımın en güzel anlamısın!
Sana lâyık bir evlat olamadım.
Yolun, yolum olsun InşâAllah !

12 Mayıs 2015

Fecr Anasayfa

Bir Cevap Yazın

