-HER KARANLIĞIN BAĞRINDA BİR FECR SAKLI- "İM JEDEN DUNKELHEİT VERSTECKT EİN SONNENAUFGANG "

Furkan Vakfına Akp tarafından Linç ve Tevhid-i Grupların Sessizliği !!!

Gözyaşlarım görülmese De

(((Giriş  öncesi;

Yazımıza geçmeden önce şunu belirtmek isterim ki;Gerek wep Sayfamız ve gerekse facebook hesabımız üzerinden yaptığımız bu açıklama ve kınamalar,                                                                                   elbette bizlere bugüne kadar birçok soru ve eleştiriyi beraberinde  getirdi ..Salih Mirzabeyoğlu’na ,Metin Kaplan Hoca Efendi’ye,Furkan Eğitim Vakfına yapılan zulümleri hep tel’in ettik…o cu olduk bucu olduk..şu cu olduk…!

Olsun be kardeşim olsun..!

Senin neyle yaftalamanın bizim için ne önemi var olsun.

Rabbim bize kulum desinde gerisi kocaman bir hiç !

Bazı kardeşlerimin  ve derneklerin yaftalanmamak  adına bu geri duruşları bilsinler ki gün gelecek onları da yalnız bırakacaktır.

Çalma kapıyı çalarlar kapını demiş atalarımız !

Sen kıtalar ötesi değil önce aynı toprağı paylaştığın Kardeşine destek ver ki ,

sana da Rabbim destekçiler göndersin.

Küçük hesaplarda boğulmak yakışmaz bize …çağlayan gibi akmalıyız biz  ki Rabbim arındırsın bizleri.)))

Bismillah İle Başlarız;

Son bir kaç yıldır tanıdığım ve Tevhid-i dik duruşuyla takip ettiğim Furkan Eğitim Vakfı derneğine ve Alparslan Kuytul Hoca ya ,
Akp tarafından başlatılan linç hareketini ve şubelerinin kapatılma girişimleri ve altmışa yakın konfetanslarının iptal edilmedine karşı bırakın diğer insanlardan zaten beklemiyorum da… Tevhid-i davaya gönül vermiş kardeşlerimizden bir tepki bir desteğin gelmemesi beni gerçekten derinden düşündürüyor.
Biz ne yapıyoruz Allah aşkına…?
Yoksa nefislerimiz benliklerimiz bizi dava adı altında kandırıyor mu ?
Davamız dediğimiz enaniyetimiz mi olmuş ?
Bu sessizlik neden ?

Değerli kardeşlerim sizlere Furkan Eğitim Vakfın dan bir örnek verdim ki bugüne kadar bu gruptan bir Allah ın kulunu tanımadım.. içeriğini bilmem …

Zaten tüm Tevhid-i gruplar için de böyle değil midir bu!

içine girseniz belki ne  ihtilaflar çıkar… veya bizler bile  birçok hususta

birbirimizle  ihtilaf ediyor olabiliriz ama zahiren bana yansıyan ve beni ilgilendiren yönü şudur ki;
Tevhid-in Sancağını tüm zorbalara karşı taşımak isteyen kardeşlerim varsa benim…her kim olursa olsun benim desteğim onunladır…
Yalnız benim temel esas ve kriterim ve sınırım şudur kardeşlerim .
Tevhid-i Davayı benimseyen kardeşlerimden kim olursa olsun ..benim ameli inaçlarıma benim mezheb-i sınırlarıma girmeyecek , kendi amelini ve mezhebini bana dayatmayacak.
benimle ortak yönü… konuştuğumuz
“Tevhid-i Davamız” olacak bende ona, benim amelimi ve mezhebimi dayatmayacağım.
Saygı temel şiarımız olmalıdır.
Her Mü’mim kendi amelde inandığı ve bağlı olduğu mezhebini ilmi delillerle anlatabilir ders halkaları oluşturabilir ki bu en doğal hakkıdır.
Fakat bu adam kapma ,alimleri, müçtehitleri eleştirerek tahkir ederek,
cahil insanların cehaletlerini kullanarak taraftar toplamaya gidecek bir ahlakî zaaf içinde olmamalıdır.
Fecr Anasayfa olarak yıllarca gerek wep sitemiz ve gerekse facebook hesabımızda hep bunu savunmay gayret ettik.
Ameli ihtilaflarımız olabilir.
Birbirimizin ahlakını, duruşunu, konuşmasından da hoşlanmıyor olabiliriz…nefsimiz bu zaafların girdaplarına da bizi düşürebilir …
Yalnız ve Yalnız…Bizim !
Bağımız kuvvetimiz birliğimiz TEVHİD olmalıdır ve olacaktır inşâAllah !
Bizler bu toprakların şahitleri olarak ancak böyle kareşlik hukukunu oluşturabileceğimiz bir medeniyet inşâ edebiliriz.
O benim hocamdan o benim mezhebimden değil diye güdülen tüm ihtilaflar inanın yavaş yavaş hepimizi bitirecektir.
İki temel esas;
1-Düşmanın bizi bitirmemesi için Tevhid de birlik.
2-Birbirimizi bitirmek için de ameli ihtilaflarımıza saygı duymak.

Selam ve Dua ile

Fecr Anasayfa

Bir Cevap Yazın

