-HER KARANLIĞIN BAĞRINDA BİR FECR SAKLI- "İM JEDEN DUNKELHEİT VERSTECKT EİN SONNENAUFGANG "

“”Kendimizi Bir Bilseydik !””

İNSANI kendisi kadar kimse KANDIRAMAZ

Kendimiz Bir Bilseydik…!

Benin İçindeki “Beni’mizi” Bilebilseydik…!

Korkmadan Yüzleşip,Tanışabilseydik…!

Ve Nerede olduğumuzu…!

Nerede Koşmamız ,Nerede Durmamız Gerektiğini…!

Nereden Başlayıp ,Nerede Bitirmemiz  Gerektiğini…!

Nerede Konuşup ,Nerede Susmamız Gerektiğini…!

Bir Bilebilseydik….!

Her şeyden ve Herkesten Önce ,içimizdeki çığlıklarımızın sesini Bir Duyabilseydik…!

Önce “Ben” Olurduk Bilirdik Benliğimizi …,Sonra “Biz” Olurduk…!

Beni Bilemeyen Bizi Bilemezdi ki…!

“Hira’sı”olmayanaın Meydanları Olamazdı …!

Biz Önce “BEN”imizi kaybettik…!

Biz…! Samimiyetle Temizleneceğimiz…,Zaaflarımıza …,Günahlarımıza Ağlayacağımız…!

İçimizde “Beni Kurtar” diye çığlık çığlık haykıran feryatlarımızın zincirlerini kırıp…!

Gözyaşlarıyla arınacağımız…Melekleri de nefsimize Şahit Tutacağımız “HİRA”mızı kaybettik.

Biz Her şeyi bulduğumuzu…,Tatmin Olduğumuzu…,

Görevde Olduğumzu Zannettik …,

Ama biz Her Şeyden ve Herkesten Önce …,

“KENDİMİZ KAYBETTİK”.

Fecr Anasayfa

kurtuluş

Bir Cevap Yazın

