-HER KARANLIĞIN BAĞRINDA BİR FECR SAKLI- "İM JEDEN DUNKELHEİT VERSTECKT EİN SONNENAUFGANG "

Siz Sizdenseniz Ben Sizden Değilim !

 allah seni görüyor

Çarşıya indim .
Malum olduğu üzere seçim şarkılarından geçilmiyor.
Başımı çevirip baktığımda gözlerime inanamadığım bir manzara!
Bilindik Erdoğan seçim şarkısıyla stand kuran Akp liler ve standı bekleyen dört başörtülü kız şarkının temposuyla elleri havada el çırparak bir sağa bir sola kıvırarak disco temposunda zıplıyorlar seçmenden destek bekliyorlardı.
Manzarayı görünce sanki israilin bombaları beynimde patladı.
Çevreden gelip geçenlerde bir şaşkın birazda alışkın gözlerle olup biteni seyrediyorlardı.
Hızlıca standa gittim ve söylenilmesi gerekenleri söyledim.
Şunu der şunu söylerim ki ;
Akp nin bu ümmete verdiği zararı ve dejenerasyonu,din algısındaki sapmayı chp veremezdi.Hem demokrat, hem modern,
hem İslamcı hem …akla zarar .
Neymiş Akp şunu yapmış bunu yapmış dünyalıkları açmış evet başörtüsünü serbest bırakmış…
Keşke başörtüsü serbest kılınmasaydı da eski samimiyetinizi,eski duruşunuzu kaybetmeseydiniz.
Tüm dönen bu oyunlara karşı diyorum ki eğer siz sizdenseniz ben sizden değilim.

Fecr Anasayfa

Bir Cevap Yazın

