-HER KARANLIĞIN BAĞRINDA BİR FECR SAKLI- "İM JEDEN DUNKELHEİT VERSTECKT EİN SONNENAUFGANG "

ALLAH DİYEN YOLDA KALMAZ

images (5)

“ALLAH” diyen yolda kalmaz !
Ben yolda kalanı hiç görmedim.

Bedir bir zaferdi,
Uhud zaaf kapılarının bilincini öğreterek Yüce Allah’a yaklaştıran bir ibret.

Hani vardı ya mütekebbirce diklenenler,güçlerini hevalarından alanlar;

Öyle ki Yüce Allah’ın elçisi yerde kanlar içinde yatarken ….,
zafer kazanmışcasına sevinç çığlıklarıyla nâra atanlar.

VE “YA-SîN” dedi Yüce ALLAH !
Aralandı cennetin kapıları !

Dedim ya ;
“ALLAH” diyen yolda kalmaz !
Ben yolda kalanı hiç görmedim.

Fecr Anasayfa

Bir Cevap Yazın

