-HER KARANLIĞIN BAĞRINDA BİR FECR SAKLI- "İM JEDEN DUNKELHEİT VERSTECKT EİN SONNENAUFGANG "

Seçim Yazıları” Yüce Allah’ın ve Rasulü’nün Razı Olmadığıyla Sevinenler”

Resim

 Asr-ı Saadete doğru yol almak istiyorum.

Medine’deyim Furkan olan Rasulü arıyor gözlerim ve bir ağacın altında oturuyor buluyorum kendisini.

Yanında Hz. Ebu Bekir,Ömer,Osman ve Ali.

Yürekten bir muhabbet ve aşkla selam veriyorum hepsine  ve;

 “benimle gelir misiniz Ya Rasulallah ?” diyorum,

”benimle gelir misiniz , yaşadığım beldeye ,neler olduğunu hayretle izlediğim beldeme .

Senin nefesine, senin istikametine o kadar muhtacız ki.

Sana  senin ümmetini göstermek istiyorum ,sevinçleri var çılgınca adeta vahye umarsız.”

Ayağa kalkıyor tüm heybetiyle Kutlu Nebi ,yarenleri ayağa kalkıyorlar duvardan bir kale gibi .

Zaman ve mekanı aşarak topraklarımıza geliyoruz günlerden 30 Mart ve vakit gece yarısı.

Meydanlara binler yığılmış sevinç çığlıklarıyla zafer kutluyorlar ve liderlerinin konuşmasına odaklanmışlar her şeye duyarsız ,vahye umarsız.

” Sandıktan bugün demokrasi kazandı…”diye haykırıyordu liderleri.

 Rasulullah’ın öfkeyle kaşları çatılıyor.

Hz.Ömer’e bakıyorum Nebi’den bir işaret bekliyordu.

Ebu Bekir’e bakıyorum duyduğundan emin olmak istercesine öne doğru bir adım atıyordu.

O değil miydi halifeliğinde zekat vermek istemeyenlere karşı “namazla zekatı ayırmaya çalışanların üzerine ordumu gönderirim diyen.

Neler olmaktaydı burada böyle.

Müslüman olduğunu iddia edenler hangi sisteme razı oluyorlardı ?

Hangi sitemin devamı için çaba sarf ediyorlar ne ile seviniyorlardı  ?

Bu muydu ümmet olabilmek , emanete böye mi sahip çıkılacaktı ?

Bir Ebu Bekir ,Bir Ömer,Bir Osman,Bir Ali,Bir Mus’ab Bir Ebu Zer olunabilir miydi böyle ?

Dillerinin söylediklerini kalpleri yalanlayan ,kalplerinin söylediklerini dilleri  yalanlayanlar  yol alabilirler miydi ?

 Hz Ali’ye bakıyorum öfkeyle kalabalığa bakıyordu.

Hz Osman’a bakıyorum hüzünle başını öne eğiyordu.

Allah Rasulün dilinden şu  ayetler dökülüyordu.

Sonra (Ey Rasûlüm), seni dinden bir yol (şeriat) üzere görevli kıldık. Onun için sen o şeriata uy da, ilmi olmayanların arzu ve isteklerine tabi olma. Casiye -18

Ve sanki hüzünle yol alarak arkasından şu ayetleri okuyordu

Ve Peygamber dedi ki: Ey RAbbım; doğrusu kavmim bu Kur’an’ı terkedilmiş olarak bıraktı.

Furkan -30

Hayalimden uyanıyor ve Kitabıma sımsıkı  sarılıyorum.

«Size verdigimiz Kitap’a sikica sarilin, içinde olanı düşünün  ki sakınanlardan olasınız» demistik.

 A’RÂF SURESİ  – 171 

Fecr Anasayfa

Bir Cevap Yazın

