-HER KARANLIĞIN BAĞRINDA BİR FECR SAKLI- "İM JEDEN DUNKELHEİT VERSTECKT EİN SONNENAUFGANG "

NOEL KUTLAMAK HARAMDIR

 

 

Rahman Rahim olan Allah’ın adıyla

l.    De ki: “Ey kafirler.”
2. “Ben sizin taptıklarınıza tapmam.”
3. “Benim taptığıma siz tapacak değilsiniz.”
4. “Ben de sizin taptıklarınıza tapacak değilim.”
5. “Siz de benim taptığıma tapacak değilsiniz.”
6. “Sizin dininiz size, benim dinim bana.”

KAFİRÛN SURESİ

NOEL HARAMDIR

Timurtaş Uçar Hoca – Yılbaşı Felaketi Sohbet için

tıklayın;

http://www.youtube.com/watch?v=ZOJT93aXno4

Bir Cevap Yazın

