-HER KARANLIĞIN BAĞRINDA BİR FECR SAKLI- "İM JEDEN DUNKELHEİT VERSTECKT EİN SONNENAUFGANG "

Mavi Marmara Anma Ve Kardeşlik İhya Edildi.

MAVİ MARMARA ŞEHİTLERİ

Mavi Marmara Anma Ve Kardeşlik  ihya edildi.

Av.Gülden Sönmez,Şehit Çetin Topçuğlu’nun eşi Çiğdem Topçuoğlu ile tanışmak ayrı bir güzellikti.

iHH Gönüllüsü ve Mavi Marmara aktivistlerinden Av Gülden Sönmez,Mavi Marmara’nın nasıl organize olduğunu,hangi niyetlerle  ve amaçlarla yola çıkıldığını,yaşanılan olayları,Mavi Marmara’nın dünyada nasıl büyük bir etki bıraktığını,Profesör,akademisyen ve öğrencilerin bu yürek dolusu etkiyi bırakan bu kararlı hareketi araştırmak için Türkiye’ye geldiklerini,Türkiye ve dünyada süren hukuki süreci anlattı.

Özellikle  yardım götürdükleri Fil Dişi Sahilleri’nde yaşadıkları anıları anlatması şahsen bende  unutulmaz izler bıraktı. 

 Şehit Çetin Topçuğlu’nun eşi Çiğdem Topçuoğlu gemide eşiyle beraber bulunduklarını,şayet bin kez de olsa idi yine o gemide olmak istediğini,gemide yaşanılan olayları israil baskınını ve israil sorgusunda yaşadığı işkenceyi anlatırken şöyle dedi :”Onlar bana zulmederlerken ben artık avazım çıktığı kadar Allah size hidayet versin de bu yaptıklarınızı anlayasınız ve altında ezilesiniz diye haykırınca ,türkçe bildiğini hiç gösermeyen sorguculardan biri üzerime atlayarak boğazımı sıkmaya başlayınca ben kelime-i Şehadet getirdim ve yarı baygın bir halde beni dışarıya attılar” diyerek özellikle Müslümanlardan 1 Haziran da İstanbul’da yapılacak mitinge mutlaka ilgi göstermesi gerektiğini ,o meydanın  erler meydanı olcağını dile getirdi.

 “Eşimi çok kıskanıyorum” diyen Çiğdem Topçuoğlu “mermilerin önüne atılmak istedim bana “sen içeri gir “dedi ve şehit oldu.O şehit oldu beni de şahit olarak bıraktı “dedi.

 Gecede Suriye’de yaşanılanlar dile getirilirken,sinevizyon gösterisini gözlerim kapalı yalnız kulaklarımla dinledim.

Zira gönlüm elim kolum bağlı dururken tekrar o zulümleri kaydedeck kadar kuvvetli ! değildi kalbim.

Gülden Sönmez’in “Suriye’de kaybedilen şey KARDEŞLİKTİR”cümlesi  benim açımdan büyük bir  anlam ifade etti.

Elbette Mavi Marmara Gecesinden çok şeyler anlatıldı çok şeyler söylendi ,sorular soruldu. 

Fakat gecenin bu geç saatinde ,özetle bu kadar paylaşımı aktarmakla yetinelim.(dün gece facebook üzerinden paylaşımımız)

Son cümle olarakta , bir dua dilenci olarak ki arkadaşlarımın bana verdikleri sıfattır ,dün Abdurrahman Dilipak’tan,bu gece de Gülden Sönmez ve bir şehit eşin olan Çiğdem Topçuoğlu’ndan  yavrularım için, onların Yüce İslam’ın yoluna hizmetkâr olabilmeleri için dua istedim ,onlarda o güzel dualarını bizden eksik etmediler.Rabbim her daim Yar Ve yardımcınız olsun ve son olarak dediğiniz gibi” Rabbim bizlere Mescid-i Aksa’da namaz kılmayı nasip etsin,Mescid-i Aksa’nın hür olduğu günleri göstersin ve sonra da  bizlere şehadetini nasip etsin.”

                                                        ‘ Fecr Anasayfa’

 

Bir Cevap Yazın

