-HER KARANLIĞIN BAĞRINDA BİR FECR SAKLI- "İM JEDEN DUNKELHEİT VERSTECKT EİN SONNENAUFGANG "

DİYORLAR Kİ…. VE DİYORUM Kİ;

Diyorlar ki:

-Kahrolsun şeriat.

*

Diyorum ki:

Allah Kuran’da buyuruyor:

”Kim Allah’ın indirdiği (hükümler) ile hükmetmezse işte onlar kâfirlerin ta kendileridir.”

Maide 44

*

Diyorlar ki:

-Kes sesini. Biz Ata’mızın yolunda gideriz. O her şeyi iyi bilir.

*

Diyorum ki:

Bakın Rabbimiz buyuruyor:

”Onlara: “Allah’ın indirdiğine uyun!” denildiğinde, “Hayır, biz, atalarımızın yoluna uyarız!” derler. Peki ya ataları doğru yolu bulamamış, hidayete erememişse?”

Bakara 170

*

Diyorlar ki:

-Bizim Ata’mız hata yapmaz. O uludur.

*

Diyorum ki:

”Siz Allah’ı bırakıp birtakım putlara tapıyor, asılsız sözler uyduruyorsunuz.”

Ankebut 17

*

Diyorlar ki:

-Evet tapıyoruz bir diyeceğin mi var?

*

Diyorum ki:

”Siz ve Allah’ın dışında taptığınız şeyler cehennem odunlarısınız.”

Enbiya 98

*

Diyorlar ki:

-Sen bizim cehenneme gideceğimizi ne biliyorsun be? Saçma sapan konuşma.

*

Diyorum ki:

”Şüphesiz ben Rabbimden gelen apaçık bir delile dayanıyorum. Siz ise onu yalanlıyorsunuz.”

Enam 57

*

Diyorlar ki:

-Görürüz kim cehenneme gidiyor kim cennete…

*

Diyorum ki,

Rabbim buyurdu:

”Öyle ya, teslimiyet gösterenleri, günahkârlarla bir tutar mıyız hiç?

Size ne oluyor ? Ne biçim hüküm veriyorsunuz?

Yoksa size ait bir kitap var da, (bu sapıklıkları) ondan mı okuyorsunuz?”

Kalem 35-37

*

Diyorlar ki:

-Artık yeter. Eğer böyle yazmaya devam edersen, hakkında suç duyurusunda bulunacağız.

*

Diyorum ki ,

Rabbim buyurdu:

”Şu halde, eğer iman etmiş kimseler iseniz onlardan korkmayın, benden korkun.”

Âli İmran 175

İşittik ve itaat ettik ya Râbbi..

 

Bir Cevap Yazın

