-HER KARANLIĞIN BAĞRINDA BİR FECR SAKLI- "İM JEDEN DUNKELHEİT VERSTECKT EİN SONNENAUFGANG "

-İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNDEN PEYGAMBERİMİZ ALEYHİSSELAM’A MEKTUPLAR-2-

-TEK SEN BÖYLESİN-

Sevgili Peygamberimiz ;

Biliyorum ki sen sadelikten hoşlanırsın. Sen çocuklara yardım edip insanları seversin. Eğer sen benim öğrendiğim gibiysen herhalde dünyada gelmiş geçmiş tek sen böylesin.

Biliyor musun benim en çok istediğim şey seni görmek. Abartmıyorum gerçektende bu  böyle.

Peygamberim duyduğuma göre senin evinde iki minder bir battaniye varmış. Sen peygambersin. Tamam abart demiyorum ama hiç olmazsa iki koltuk bir dolap iki üç tanede minderle döşeseydin. Ben senin evine gelip bir günde olsa kalmak  isterim. Diyelim o da olmadı hiç olmazsa bir kere fazla değil bir kerecik yüzünü görsem herhalde o andan itibaren tebessümle yaşardım.

Bilmiyorum belki bu yazdıklarım ciddi belki de komik. Ama bunlar beni yansıtan doğru duygularım.

Bu arada hani evine gelecektim ya. O da  evini benim  dediğim gibi döşersen belki gelebilirim. Yoksa iki minder bir battaniye var. 3 eşin belki 5 belki 10 çocuğun senle ben de 2 kişi eder toplam 15 kişiye o kadar eşya  yetmez. Sana akıl verip emretmiyorum yanlış anlama.

Kendine, eşlerine ve çocuklarına iyi bak . Eşlerine selam söyle mektubuma cevap yazmayı unutma.

 SANA

KALBİMDEN

BİR

DEĞİL

BİN

DEMET

KIRMIZI

GÜL

SUNUYORUM.

HATİCE KARAHAN 5. Sınıf Öğrencisi

One response

  1. ruziye

    Canım benim ya şu duygulardaki temizlik,saflık ne kadar güzel…

    17 Nisan 2011, 14:29

Bir Cevap Yazın

