-HER KARANLIĞIN BAĞRINDA BİR FECR SAKLI- "İM JEDEN DUNKELHEİT VERSTECKT EİN SONNENAUFGANG "

-HEY DOST-

(“HEY DOST “! )

Bilmedin Kâr Zararını

Bugüne Sattın Yarını

Pişman Olup Saçlarını

Yolsanda Bir Yolmasanda !

İster Parla, İster Sabret,

İster Boşver, İster Cebret,

Olan Oldu Artık İbret,

Alsanda Bir Almasanda

-Uğur Işılak-

       “HEY DOST” !

 Söyledim Olmadı,

Ağladım Olmadı Sen Direttin.

Tamam … !

Ah edip Vahlanma  Sana Yol Verdim.

Sen De Bil Ki,

Söz Tükendi,

Damlalar Tükendi … ,Şiirimi Bitirdim.

Unuttun MU ?

Ben Bir Şairim ,

Hüznümü Kefenleyecek

Böyle …. ! Ne Şiirler Bitirdim !

FECR

Bir Cevap Yazın

