-HER KARANLIĞIN BAĞRINDA BİR FECR SAKLI- "İM JEDEN DUNKELHEİT VERSTECKT EİN SONNENAUFGANG "

-GERİYE DÖNÜN SENELER-

ABANDIM GÜL DEREMEDİM

DERİP YARE VEREMEDİM

TEZ GEÇTİNİZ GÖREMEDİM

GERİYE DÖNÜN SENELER

 

DERT SAYFASI SÛTÜN SÛTÜN

ANILARIMLA BÜSBÜTÜN

ELİNİZİ ÇABUK TUTUN

GERİYE DÖNÜN SENELER

 

BAHTIM İLE SÖYLEŞİM VAR

HAKKA BOYUN BÜKÜŞÜM VAR

DAHA YAPACAK İŞİM VAR GERİYE

DÖNÜN SENELER

 

BİÇEMEDİM ÖMRE BAHAR

BÖLDÜM AKŞAMA SABAHA

GAYRET EDİN BİRAZ DAHA

GERİYE DÖNÜN SENELER

 

HABER ALSAM ÂGAHDAN

KİM GEÇMEDİ BU DERGAHTAN

BİLDİĞİNİZ GÜZERGÂHTAN

GERİYE DÖNÜN SENELER

-Kıvırcık Ali-

Bir Cevap Yazın

