-HER KARANLIĞIN BAĞRINDA BİR FECR SAKLI- "İM JEDEN DUNKELHEİT VERSTECKT EİN SONNENAUFGANG "

-SEBEBİ NE ? –

Sebebi Nedir Seni Bir Bıçak Yarası Gibi Hatırlamamın

Adını Duyduğumda Kalbimdeki  Sızımın Sebebi Ne..?

Bu Hüzün Denizinde Adınla Yol Buldum

Gül Oldum Açtım, Gül Oldum Soldum

Bahçeler Hep Talan Olmuş, Görmekten Yoruldum

Adını Anmakla Ancak ,Yeniden Hayat Buldum

Menzile Varır mıyım, Kokunu Gönder Gülüm.

Kaygılar Sardı Beni ,Muammaya Düşmüşüm

Bu Yolun Sonu Çıkış Mı Düşüş Mü Bilmiyorum

Ne  Bekliyor Beni , Gül mü..? Diken mi…? Rüyamda Söyle Gülüm

Ey ,Adını Andığımda Karanlık Sahillerimi Aydınlatan

Ey Ayın On Dördü , Ey kaygısı Aşk olan

Aşkından Bana Da Ver, Ey Gül Olup Açan

Sen De Yıkılma Gönlüm… Menzile Kadar Dayan

Adını Andığımda Biliyorum Yanımdasın

Ben De Sana Yakınmıyım..Çelişkiye Dalmışım

Ravzanda Beklerken, Utanıp Arlanmışım

Hiç Nazar Ettin Mi  Bana ..Acılarla Yanmışım

Güle Uzanırken Elim, Diz Çöküp Ağlamışım

Şahidim Gözyaşım Olsun, Sevdana Akıtmışım.

FECR  –  4.2.2011

Bir Cevap Yazın

