-HER KARANLIĞIN BAĞRINDA BİR FECR SAKLI- "İM JEDEN DUNKELHEİT VERSTECKT EİN SONNENAUFGANG "

-BİR BEN BİLİRİM-

Gülü Gül Eden Benim Sevdamdır

Güle Gül Diyen Benim Kalbimdir

Güle Destan Okuyan Benim Dilimdir

Güle Olan Sevdamı Bir Ben Bilirim

 

Gülü Koklarken Gönlüm Açıldı

Habibi Düşünürken Ufkum Açıldı

Selam Gönderem Derken Dilim Takıldı

Güle Olan Sevdamı Bir Ben Bilirim

 

Güle Yaklaşırken Onu Hissettim

Gülü Çeşmi Yarda Seyrettim

Gülü Baği Gülşende Yad Ettim

Güle Olan  Aşkımı  Bir Ben Bilirim

-EBUAHMED-

Bir Cevap Yazın

