-HER KARANLIĞIN BAĞRINDA BİR FECR SAKLI- "İM JEDEN DUNKELHEİT VERSTECKT EİN SONNENAUFGANG "

-BAĞRIMA BASTIĞIM SEVDA-

Yağmur yağdı ıslanmadım

Kar yağdı uslanmadım

Hayalini yorgan yaptım

Sözlerine doyamadım.

 

Rasulüm,Gülüm,aşktır özün

Mor dağlarda ay sümbülüm

Bu yer bu gök seni arar

Gel kalbimi aç Rasulüm.

 

Varlığını hep aradım,

Gül kokuna hasret kaldım,

Hasret vurdu taştı amma,

Gül yüzüne bakamadım.

 

Senin sevdan ile yandım,

Beden yandı tuzla sardım,

Acın bile bir bambaşka,

Gül yüzüne sözler yazdım.

 

Geceler gün bağladım,

Uykulara can doğradım,

Bil ki gözlerimi bile,

Sensiz üst üste yummadım.

Bir Cevap Yazın

