-HER KARANLIĞIN BAĞRINDA BİR FECR SAKLI- "İM JEDEN DUNKELHEİT VERSTECKT EİN SONNENAUFGANG "

-VATANIM-

 
 
 
 
VATANIM
Vatanım ,vatanım

Hani benim yürek yarım
Uzak ettiler seni bana
Kavuşmak ümidim sana
 
Vatanım,vatanım
Hani benim can yoldaşım
Kokunu özledim senin
Yüreğimde,içimdesin
 
Vatanım,vatanım
Hani benim yar yoldaşım
Çocukluğum özlemlerim
İçimdedir hayallerin
 
Vatanım,vatanım
İslamdır benin yürek sızım
Kopardılar sürdürdüler
Alimleri hor gördüler
 
Vatanım, vatanım
Yürek yanar dayanırım
Gözyaşlarım, acılarım
Allah’tır TEK  dayanağım.
 
                             FECR
 
Bu şiiri vatanından ayrı düşürülüp hicret yaşayanlara,
 zindanlarda esir edilip hicret yaşayanlara,
 ve vatanında olup yürek hicreti yaşayanlara  armağan ediyorum.
                       

Bir Cevap Yazın

