-HER KARANLIĞIN BAĞRINDA BİR FECR SAKLI- "İM JEDEN DUNKELHEİT VERSTECKT EİN SONNENAUFGANG "

-BUGÜN SEN AĞLA-

Yar yoldaşım, gönüldaşım;

Bu şiirim sana hediyemdir ve

ancak senin gibi yüreği olanlara bir hediye.

Beraber oturduğumuzda akan gözyaşlarındır bu

şiire sebep .

Sen yükünü onurluca taşıdın artık ağlama

Yüklerini başkalarına taşıtanlar ve taşıyanlardan daha

çok kahırlanan ve kıymet anlamayan kişilere de

elbette bir gün ,bir yük taşıtılır. 









BUGÜN SEN AĞLA

Sen;

Ardına bakmadan bırakıp gittin,

Sana bekleyemem, gücüm yok dedim

Sen beni anlamadan, yıkıp da  gittin,

Gönlüme gönül verip hâl anlamadın.

————

Sen beni kendin gibi güçlümü sandın

Yük çeker ,yol bilir ,yol bulur sandın

Yükünü yüklendim ben kalkamadım

Kanatlarım kırıldı yol bulamadım.

———-

Sen kendini kendince haklı mı sandın.

Vicdan kanadı ,yürek yandı,sen oyalandın

Çekmediğin yükünü al, sana  bıraktım

Yüklenince anlarsın, Neler Taşıdım !

———-

Sevdam ile nefretimi etmişim boca

Azığım kıt ,yolum uzun ,tuz bastım yarama

yükümü verdim sana bak ağırlığına,

Çekmediğin kahrı koy matarana.

———–

Almadığın  yükündü, yükledin durdun

Vicdanın bir namluydu hedeften vurdun.

Acıttın ,kanattın artık Arama !

Beklediğin yerde Yokum, BUGÜN SEN AĞLA

FECR / 14 .9. 2010

One response

  1. Değerli Ziyaretçi.
    Zan ve iftiraya dayalı yorumlara bu sitede izin verilmemektedir.

    03 Ocak 2011, 00:59

Bir Cevap Yazın

